Estetsko dovršena pisarniška oprema podjetja Alples
Datum objave: 28.07.20
V podjetju Alples z elegantnim in modernim dizajnom ne navdušujemo le lastnike stanovanj, apartmajev in drugih stanovanjskih objektov, pač pa poskrbimo tudi za kakovostno, estetsko dovršeno in elegantno pisarniško opremo, ki je poleg vsega tudi prijazna zaposlenim.
Kako naj poskrbimo za zdravo delovno okolje?
Se tudi vi sprašujete, kako opremiti pisarno, da bo le ta praktična, uporabna, da bo ponujala dovolj prostora, hkrati pa bo izgledala čudovito, ljudje pa bodo tako na delovno mesto prihajali še raje? V podjetju Alples vam lahko ponudimo storitve svetovanja o opremljanju pisarne in o tem, katero pisarniško opremo namestiti v vaš poslovni prostor. S strokovnjaki se posebej posvetimo tudi stolu in mizi za pisarno, saj se zavedamo, da večurno sedenje precej obremenilno vpliva na človeško hrbtenico in je zato nujno potrebno, da sta stol za pisarno in miza v pravilni višini, da hrbtenico čim bolj razbremenimo, delo pa tako olajšamo. Pravilna višina pisarniškega stola in mize je zagotovljena, če je kolenski kot in kot v komolcu med 90 in 100 stopinjami. Tako lahko enostavno zmeraj preverite ali je vaše delovno mesto ergonomsko nastavljeno in prilagojeno vašim individualnim potrebam. Da bi bilo delo vsaj nekoliko bolj razgibano, veliko podjetij v sklop pisarniške opreme vključuje tudi stoječa delovna mesta, ki jih zaposleni kombinirajo s sedečimi.
Opremljanje pisarne s podjetjem Alples je enostavno in brezskrbno
Z ekipo strokovnih sodelavcev vam poleg samega svetovanja o pisarniški opremi ponujamo tudi načrtovanje, izris, predstavitev, svetovanje pri izdelavi, naročanje materialov, izdelavo pisarniške opreme ter njeno dostavi in montažo. S celotnim kompletom storitev bo opremljanje pisarne enostavno in brezskrbno, končni rezultat pa bo natančno takšen, kot ste si ga želeli.
S svojo ekipo izvajalcev smo zanesljiv partner v različnih projektih. Eden izmed projektov, ki kaže na našo zaupanja vredno naravo je projekt Domel v katerem smo na osnovi načrta notranje opreme, ki ga je izdelalo podjetje STUDIO TRŽIČ (arhitekta Tamara Gosar in Boštjan Žepič), opremili enojna in dvojna delovna mesta, ki se ponašajo z veliko delovne površine in dvema zaslonoma, da je delo enostavnejše in preglednejše. Opremili smo tudi pisarno direktorja in konferenčno dvorano. V sklopu pisarniške opreme podjetja Domel smo poskrbeli tudi za zadosti shranjevalnega prostora, dodali pa smo tudi nekatere zanimive elemente, kot so na primer dvižne mize in pregradne stene. Ker pa se je potrebno med delom tudi okrepčati, smo poskrbeli tudi za kakovostno opremo kuhinjskega prostora in jedilnice.