Največji pohištveni sejem na svetu – iSALONI, MILANO 2019
Datum objave: 11.04.19
Navdih iz narave, ženstveni slog, sodobno razkošje v umirjenih barvah, klasični in hkrati sodobni interierji s pridihom razkošja, redizajn 70ih let, in še kaj …
Pomlad je idealen čas, da se je ekipa razvoja in marketinga odpravila na pohištveni sejem v Milano. Na vodilnih razstavnih prostorih tako imenovanih trendsetter-jih smo si ogledali trende za prihodnja leta.
Ali se bodo ti trendi uveljavili in za koliko časa, lahko le ugibamo? Se pa čutijo nove smeri oblikovanja notranjega ambienta. Kot proizvajalci pohištva za notranji ambient smo si ogledali le razstavne prostore oziroma dvorane na to tematiko. Za ogled celotnega sejma si je potrebno vzeti več časa, verjetno kar 3 delovne dni.
Tudi letos je bil poudarek na uporabi trajnostnih, recikliranih in okolju prijaznih materialov in tehnologij. V tem duhu je bilo veliko razstavnih mest odetih v zeleno. Zelena barva se pojavlja na pohištvu, na stenah, kot zelenje in kot dekoracija na blazinah, posteljnini, preprogah, … seveda uravnoteženo, da ambient izraža naravo eleganco, svežino, zdravje in resnost.
Vso to resnost temno zelene barve zmehčajo s kontrastom pastelno rožnate barve, ki deluje mehkobno, ženstveno in toplo.
Veliko bele, ki ni več bleščeče bela, ampak peščena, tudi z vojaško zelenim pridihom,…
Razstavljavci so prikazovali nasičene, glamurozne, monotone in tople stile stanovanjske opreme s poživljajočimi, barvnimi dodatki.
V osnovi so ambienti v peščenih, zemeljskih, naravnih barvah od umazano bele, peščene, sahara, svetlo sive – skratka v toplih svetlo rjavih in sivih odtenkih.
Delujejo nevsiljivo, nevtralno, neosebno. Za nekoliko bolj dinamično dogajanje v ambientu pa poskrbijo različni materiali, teksture in barvni ekcenti v rožnati, žajbljevo, žadasto in travnato zeleni, mint in temno modri, sivi z odtenkom sivke, višnjevo rdeči in oranžno rdeči barvi.
Poleg najbolj pogosto uporabljenega lesa oreha v svetlejši in temnejši različici se uporablja tudi;
Kovina, medenina od zlatih, bakrenih tonov do temno sive barve,
prozorno barvno steklo in ogledalo ter
naravni kamen različnih oblik in struktur.
Vse te barve, teksture in oblike so poudarjene s skrbno načrtovano osvetlitvijo ambientov. V osnovi so razstavni prostori temni, osvetljeni so le točkovno z visečimi ali talnimi oblikovalskimi lučmi in led trakovi.
Poleg pohištva pa je v ambientu pomembna tudi dekoracija. Postavljena je navidezno neurejeno, obrabljeno, življenjsko ampak je skrbno načrtovana, elementi proporcionalni, barve so uravnotežene in ustrezajo poudarjanju določenega prodajnega elementa, na primer pohištva.
Najpogostejša vrsta lesa je bil oreh v temno rjavi in vse do temno sive barve, redkeje v svetlejši rdečkasti niansi, najmanj pa je bilo svetlejših vrst lesa kot so hrast, brest,…
Omare so bile v večini vgradne, prilagojene prostoru. Prostostoječih omar je bilo zelo malo.
Razstavni prostori so zaprti in z zelo visokimi stropovi.
Dotik naravnega okolja je poudarjen z zelenjem. Zelenja je bilo ogromno, od velikih rastlin v posodah, do vertikalnih vrtov.
Stene so bogate s teksturami, vzorci, tapetami in različnimi barvami oziroma so na njih obešene slike, grafike,…
Podnožja omar so zelo nizka in zamaknjena v notranjost, da so praktično nevidna.
Vedno večja uporaba preprog.
Z vse bolj toplimi, življenjskimi ambienti se proizvajalci želijo približati čim širši starostni in cenovni strukturi potrošnikov.
Majda Plevnik
marketing